Reklamačný poriadok

1.1 Tento reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok internetového obchodu https://www.skicentrumhranice.cz, a definuje základné podmienky a spôsob reklamácie vád tovaru kupujúcim.

Tento reklamačný poriadok vychádza z ustanovení zákona č. 89/2012 Zb., Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov a zákona č. 634/1992 Zb., o ochrane spotrebiteľa. Tento reklamačný poriadok vymedzuje vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim - fyzickou osobou nepodnikateľom, ktorý uzatvára zmluvu výlučne mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti či samostatného výkonu povolania.

1.2 Kupujúci je povinný sa oboznámiť so všeobecnými obchodnými podmienkami a reklamačným poriadkom, ešte pred objednaním tovaru, najneskôr sa s nimi však kupujúci oboznámi pred odoslaním objednávky v internetovom obchodehttps://www.skicentrumhranice.cz, keď súhlas s ich porozumením a zoznámením sa s nimi potvrdí kupujúci zaškrtnutím príslušného poľa pri vytváraní objednávky samotnej. Bez zaškrtnutia tohto poľa nie je možné objednávku kupujúceho odoslať. Predávajúci/Prevádzkovateľ webu https://www.skicentrumhranice.cz eviduje objednávky Kupujúcich, tiež eviduje zaškrtnutie uvedeného poľa.

1.3  Uzavretie kúpnej zmluvy a prevzatie tovaru kupujúcim, je považované za súhlas s reklamačným poriadkom a obchodnými podmienkami.

1.4  Kupujúci je povinný preukázať nákup tovaru v internetovom obchode https://www.skicentrumhranice.cz najmä daňovým dokladom vystaveným predávajúcim.

1.5  Kupujúci môže pre urýchlenie reklamačného procesu popísať vady na tovare a zvoliť spôsob vybavenia reklamácie.

1.6  Ak je objednávka rozdelená, poprípade obsahuje niekoľko častí (alebo tovaru), ktoré sú dodávané v časovom rozostupe, lehota na odstúpenie od kúpnej zmluvy začína plynúť od dodania poslednej časti (tovaru). Odstúpenie od kúpnej zmluvy, musí byť predávajúcemu odoslané v tejto lehote (najneskôr 14 dní od prevzatia poslednej časti, alebo tovaru objednávky).

1.7  Predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že vec pri prevzatí nemá vady. Najmä predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že v čase, keď kupujúci vec prevzal,

má vec vlastnosti, ktoré si strany dojednali, a ak chýba dojednanie, také vlastnosti, ktoré predávajúci alebo výrobca popísal alebo ktoré kupujúci očakával s ohľadom na povahu tovaru a na základe reklamy nimi vykonávanej,
sa vec hodí na účel, ktorý na jej použitie predávajúci uvádza alebo na ktorý sa vec tohto druhu obvykle používa,
vec zodpovedá akosťou alebo vykonaním dohodnutej vzorke alebo predlohe, ak bola akosť alebo prevedenie určené podľa dohodnutej vzorky alebo predlohy,
je vec v zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti,
tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.
1.8 Ak sa prejaví vada v priebehu šiestich mesiacov od prevzatia, má sa za to, že vec bola chybná už pri prevzatí.

1.9  Predávajúci je povinný prijať reklamáciu na adrese prevádzky alebo v sídle i mieste podnikania, pokiaľ to povaha tovaru umožňuje. Adresa pre príjem reklamácie tovaru je: Trieda Československej armády 546, 753 01 Hranice.

1.10  Predávajúci písomne ​​vyrozumie kupujúceho o prevzatí tovaru na reklamáciu ao výsledku reklamácie.

1.11  Tento reklamačný poriadok upravuje reklamáciu vád, ktoré sa vyskytnú pri tovare v dobe dvadsiatich štyroch (24) mesiacov od prevzatia, alebo v rámci záruky na akosť (napríklad predĺžená záruka).

1.12 Tento reklamačný poriadok neupravuje tovar s uvedeným dátumom spotreby v zmysle ust. č. 10.15 týchto podmienok.

1.13  Ak neodstráni predávajúci vadu včas alebo vadu odmietne odstrániť, môže kupujúci požadovať zľavu z kúpnej ceny alebo môže od kúpnej zmluvy odstúpiť.

1.14  Kupujúci môže uplatniť reklamáciu a podľa svojej voľby požadovať vybavenie podľa bodov v odseku 6.6 Obchodných podmienok predávajúceho.

1.15  Kupujúci je oprávnený uplatniť právo z vady, ktorá sa vyskytne pri tovare v dobe dvadsiatich štyroch (24) mesiacov od prevzatia. Ak však nejde o tovar s uvedeným dátumom spotreby, v takom prípade sa lehota skracuje na dátum spotreby uvedený na obale.

1.16  Ak o to požiada kupujúci, potvrdí mu predávajúci v písomnej forme, v akom rozsahu a po akú dobu trvajú jeho povinnosti v prípade vadného plnenia. Predávajúci má povinnosti z vadného plnenia najmenej v takom rozsahu, v akom trvajú povinnosti z vadného plnenia výrobcu.

1.17   Ak je to potrebné, vysvetlí predávajúci v potvrdení zrozumiteľným spôsobom obsah, rozsah, podmienky a dobu trvania svojej zodpovednosti i spôsob, akým možno uplatniť práva z nej plynúce. V potvrdení predávajúci zároveň uvedie, že ďalšie práva kupujúceho, ktoré sa ku kúpe veci viažu, nie sú dotknuté.

Nesplnenie týchto povinností nie je na ujmu platnosti potvrdenia.

Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť 01.11.2020

Doručovacia adresa pre zaslanie odstúpenia od zmluvy: Třída Československé armády 546, 753 01 Hranice.